fbpx

Kontakt i pomoc

Dzień dobry,
w czym możemy Ci pomóc?

Najczęsciej zadawane pytania

Tak, wszystkie nasze pościele, prześcieradła i ręczniki to STANDARD 100 od OEKO-TEX®. OEKO-TEX to niezależny na całym świecie system testowania i certyfikacji, który bada szkodliwe substancje, które są zabronione lub regulowane przez prawo, które są szkodliwe dla zdrowia. Testują również blaknięcie koloru i kwasowość jako środek zapobiegawczy w celu ochrony zdrowia na każdym etapie produkcji. 

Przeczytaj więcej tutaj>

Akceptujemy zwroty do 14 dni od zakupu. Aby zwrócić przedmiot, napisz do nas na  adres kontakt@marohome.pl  – podaj numer zamówienia i przedmioty, które chcesz zwrócić oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy .

Aby otrzymać zwrot pieniędzy, przedmioty muszą być nieużywane, nieprane, w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi dołączonymi metkami. 

 

Uwaga: nie przyjmujemy zwrotów z przedmiotami personalizowanymi.

Udzielamy dwuletniej gwarancji na wszystkie nasze produkty. Jeżeli nasz produkt kuli się powyżej 5% standardowego rozmiaru, odbarwia, pęka – napisz do nas na kontakt@marohome.pl, opisz problem, dołącz zdjęcia, a wymienimy/naprawimy przedmiot bezpłatnie.

Jak najbardziej możesz zmienić adres wysyłki. Poinformuj nas jednak o tym jak najszybciej. Jeśli paczka jeszcze do Ciebie nie wyjechała mamy możliwość zmiany adresu dostawy.

Kod rabatowy możesz wpisać na etapie podsumowania zamówienia, w dwóch miejscach – w koszyku i w kasie. Pamiętaj tylko, aby zrobić to jeszcze przed dokonaniem płatności za zamówienie. 

Tak, Twoje dane są u nas bezpieczne – dbamy o nie i przetwarzamy zgodnie z przepisami RODO.

Jak najbardziej, możemy Twoje zamówienia wysłać w jednej paczce. Napisz maila na adres kontakt@marohome.pl i podaj wszystkie numery zamówień, które chcesz połączyć

Zamówione przez Ciebie produkty pakujemy w zależności od ich wagi oraz gabarytu w kartony pochodzące z materiałów z recyclingu. Dbamy o środowisko!

Tak. Wybierz metodę za pobraniem w koszyku zakupowym.

 

Uwaga: Nie dotyczy to produktów personalizowanych!

Tak, możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą płatniczą. Po przejściu na stronę pośrednika płatności Przelewy24, wybierasz opcję “Płatność kartą”.

Link do strony z płatnością jest wielorazowy. W przypadku błędu płatności należy raz jeszcze wejść w link, który został przesłany osobnym mailem na adres podany podczas zamówienia i skorzystać z linku do płatności.

Jeśli będziesz miał dalsze trudności z opłaceniem zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci sfinalizować transakcję.

Dostępne metody płatności to:

  • Płatności online realizowane za pośrednictwem operatora Przelewy24 
  • Płatności za pobraniem (płatności dokonywana kurierowi w momencie odbioru przesyłki) – nie dotyczy Produktów Personalizowanych.

Po wybraniu metody Przelewy24, możesz skorzystać z kilku metod zapłaty:

  • Kartą kredytową lub debetową
  • Przelewem bankowym z Twojego banku

Napisz do nas

Odpiszemy do Ciebie w przeciągu 1 dnia roboczego!

Informacje o nas

Adres:
Giserska 28
26-600 Radom

Telefon (czynny od 8:00-16:00 pn-pt):
48 365 50 17

Adres e-mail:
sklep@marohome.pl

Nr. konta bankowego (Alior Bank)
60 2490 0005 0000 4500 2181 2852

Nr. konta bankowego walutowego w EURO
49 2490 0005 0000 4600 8243 8874
Kod SWIFT Alior Banku: ALBPPLPW

 

Wypróbuj nasze produkty

14 dni na zwrot

100% bezpieczne płatności

Przelewy24 / MasterCard / Visa

Darmowa dostawa

Dla zamówień powyżej 250 zł*

*Na terenie Polski

All rights reserved MARO HOME