Dzień dobry,
w czym możemy Ci pomóc?
Najczęsciej zadawane pytania
Tak, wszystkie nasze pościele, prześcieradła i ręczniki to STANDARD 100 od OEKO-TEX®. OEKO-TEX to niezależny na całym świecie system testowania i certyfikacji, który bada szkodliwe substancje, które są zabronione lub regulowane przez prawo, które są szkodliwe dla zdrowia. Testują również blaknięcie koloru i kwasowość jako środek zapobiegawczy w celu ochrony zdrowia na każdym etapie produkcji.
Przeczytaj więcej tutaj>
Akceptujemy zwroty do 14 dni od zakupu. Aby zwrócić przedmiot, napisz do nas na adres kontakt@marohome.pl – podaj numer zamówienia i przedmioty, które chcesz zwrócić oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy .
Aby otrzymać zwrot pieniędzy, przedmioty muszą być nieużywane, nieprane, w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi dołączonymi metkami.
Uwaga: nie przyjmujemy zwrotów z przedmiotami personalizowanymi.
Udzielamy dwuletniej gwarancji na wszystkie nasze produkty. Jeżeli nasz produkt kuli się powyżej 5% standardowego rozmiaru, odbarwia, pęka – napisz do nas na kontakt@marohome.pl, opisz problem, dołącz zdjęcia, a wymienimy/naprawimy przedmiot bezpłatnie.
Jak najbardziej możesz zmienić adres wysyłki. Poinformuj nas jednak o tym jak najszybciej. Jeśli paczka jeszcze do Ciebie nie wyjechała mamy możliwość zmiany adresu dostawy.
Kod rabatowy możesz wpisać na etapie podsumowania zamówienia, w dwóch miejscach – w koszyku i w kasie. Pamiętaj tylko, aby zrobić to jeszcze przed dokonaniem płatności za zamówienie.
Tak, Twoje dane są u nas bezpieczne – dbamy o nie i przetwarzamy zgodnie z przepisami RODO.
Jak najbardziej, możemy Twoje zamówienia wysłać w jednej paczce. Napisz maila na adres kontakt@marohome.pl i podaj wszystkie numery zamówień, które chcesz połączyć
Zamówione przez Ciebie produkty pakujemy w zależności od ich wagi oraz gabarytu w kartony pochodzące z materiałów z recyclingu. Dbamy o środowisko!
Tak. Wybierz metodę za pobraniem w koszyku zakupowym.
Uwaga: Nie dotyczy to produktów personalizowanych!
Tak, możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą płatniczą. Po przejściu na stronę pośrednika płatności Przelewy24, wybierasz opcję “Płatność kartą”.
Link do strony z płatnością jest wielorazowy. W przypadku błędu płatności należy raz jeszcze wejść w link, który został przesłany osobnym mailem na adres podany podczas zamówienia i skorzystać z linku do płatności.
Jeśli będziesz miał dalsze trudności z opłaceniem zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci sfinalizować transakcję.
Dostępne metody płatności to:
- Płatności online realizowane za pośrednictwem operatora Przelewy24
- Płatności za pobraniem (płatności dokonywana kurierowi w momencie odbioru przesyłki) – nie dotyczy Produktów Personalizowanych.
Po wybraniu metody Przelewy24, możesz skorzystać z kilku metod zapłaty:
- Kartą kredytową lub debetową
- Przelewem bankowym z Twojego banku
Napisz do nas
Odpiszemy do Ciebie w przeciągu 1 dnia roboczego!
Informacje o nas
Adres:
Giserska 28
26-600 Radom
Telefon (czynny od 8:00-16:00 pn-pt):
48 365 50 17
Adres e-mail:
kontakt@marohome.pl
Nr. konta bankowego (Alior Bank)
60 2490 0005 0000 4500 2181 2852
Nr. konta bankowego walutowego w EURO
49 2490 0005 0000 4600 8243 8874
Kod SWIFT Alior Banku: ALBPPLPW