WSZYSTKO 10% TANIEJ
KOD: LATO
WSZYSTKO 10% TANIEJ
KOD: LATO

Procedura reklamacyjna

Uwaga, poniższa procedura dotyczy tylko produktów zamówionych w sklepie internetowym MAROHOME.

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub popsuł się nie z Twojej winy, możesz go reklamować w przeciągu 2 lat od zakupu. Jeśli w naszym magazynie będziemy posiadali reklamowany produkt, wyślemy Ci nowy. W przypadku jego braku zwrócimy Ci jego równowartość. Reklamowany produkt zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiał w transporcie , wypełnij formularz “ZGŁOSZENIE REKLAMACJI” dostępny TUTAJ i wyślij paczkę razem z dokumentem na adres:

MARO HOME

UL. GISERSKA 28

26-600 RADOM

Uwaga! Przesyłkę z reklamowanym produktem prześlij na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

Reklamacja bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie może zostać przyjęta.

Jeżeli produkt nosi ślady użytkowania MAROHOME ma prawo nie przyjąć reklamacji.

Administrator Danych Z.P.H. MARO z siedzibą w Radomiu przy ul. Giserskiej 28 informuje, że dane osobowe ujawnione w powyższym formularzu przetwarzane będą wyłącznie dla celów rozpatrzenia składanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość / zgłoszonej reklamacji. Bez odrębnej zgody ujawnione dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ww. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celów o których mowa wyżej.