SKOŃCZY SIĘ ZA:

To jest miłość od pierwszego dotyku. Materiał jest idealny, prany kilkukrotnie nie traci swoich walorów, hafty wyszywane są dopracowane estetyczne nic się z nimi nie dzieje. Polecam!

Viola

Do sklepu

Wymiana i zwrot w MARO HOME

WAŻNE: Produkt powinien być zwrócony w stanie kompletnym i nienaruszonym. Powinien zawierać metki oraz oryginalne opakowanie producenta.

UWAGA! Sklep MARO HOME nie przyjmuje zwrotów produktów spersonalizowanych np. kompletów pościeli z indywidualnym haftem, ręczników z inicjałem, poduszek dekoracyjnych z monogramem, prześcieradeł na niestandardową wysokość czy produktów szytych na indywidualny wymiar.

1. WYMIEŃ LUB ODDAJ PRODUKT

Wypełnij formularz wymiany produktu na inny i dołącz go do paczki -> TUTAJ. Odeślemy do Ciebie nowe produkty za darmo 🙂

Jeżeli chcesz zwrócić produkt wypełnij formularz, który znajduje się pod tym LINKIEM i dołącz go do paczki wraz z paragonem fiskalnym.

2. FORMA ZWROTU

Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

3. PAKOWANIE

Włóż zwracany/e produkt/y do oryginalnego opakowania wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy oraz paragonem fiskalnym. Zamknij i zabezpiecz paczkę.

4. WYSYŁKA

Niezależnie od wybranej formy przesyłki – wyślij paczkę na nasz adres:

MARO HOME

UL. GISERSKA 28

26-600 RADOM

UWAGA! Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

5. ZWROT PIENIĘDZY

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twój zwrot i w sytuacji uzyskania pozytywnej opinii zwrócimy Ci dokonaną płatność w taki sam sposób jakiego użyłeś do zapłaty, lub na rachunek bankowy, jeśli wyrazisz na to zgodę. Proces ten może się wydłużyć do czasu otrzymania rzeczy z powrotem.

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, masz na to 14 dni bez podawania przyczyny.

Prosimy, żeby formularz zwrotu, paragon oraz produkt umieścić w jednej przesyłce.

W formularzu zwrotu prosimy podać dane kontaktowe oraz inne informacje umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon, fakturę, numer zamówienia, itp). Wymagany jest podpis.

Jeżeli produkt nosi ślady użytkowania MARO HOME ma prawo nie przyjąć zwrotu.

UWAGA! Sklep MARO HOME nie przyjmuje zwrotów produktów spersonalizowanych np. kompletów pościeli z indywidualnym haftem, ręczników z inicjałem, poduszek dekoracyjnych z monogramem, prześcieradeł na niestandardową wysokość czy produktów szytych na indywidualny wymiar.

Prosimy o przemyślane zakupy.

Masz pytanie? Zadzwoń (+48) 48 365 50 17 lub napisz kontakt@marohome.pl

Poznaj MARO HOME Stories i zapisz się do naszego newslettera. W prezencie otrzymasz 10% zniżki na zakupy